آخرین اخبار:

رویدادی های صبری

همایش تقدیر از تلاشگران عرصه صلح وسازش در استان قزوین

۴۳ درصد پرونده های رسیدگی شده در شوراهای حل اختلاف به سازش منجر شده است .

٢١ خرداد ١٤٠٢
۴۳ درصد پرونده های رسیدگی شده در شوراهای حل اختلاف به سازش منجر شده است .

حجت الاسلام ‌المسلمین هادی صادقی رییس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه در همایش تقدیر از تلاشگران عرصه صلح وسازش استان قزوین شرکت کرد

به گزارش روابط عمومی شوراهای حل اختلاف استان قزوین حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه امروزیکشنبه 21 خرداد  در همایش تقدیر از تلاشگران عرصه صلح وسازش شرکت کرد.

وی با بیان اینکه یکی از  اولویت های اصلی در شوراهای حل اختلاف صلح و سازش است اطهار داشت: با بررسی بیش از ۴ میلیون فقره پرونده  در شوراهای حل اختلاف حدود ۴۳ درصد آن به سازش منجر شده است. 

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین محمد حیدری رئیس شوراهای حل اختلاف قزوین بیان داشت : هر سا له پرونده هایی که در شعبات مختلف استان مورد رسیدگی قرار گرفته، رصد می شود و فعالین امور مصالحه وصلح وسازش که در این امر توفیق بیشتری کسب کرده اند مورد تقدیر قرار می گیرند و امسال همایش تقدیر از فعالین این حوزه با حضور حجت الاسلام و  ‌‌المسلمین دکتر صادقی رئیس  محترم  مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه برگزار گردید. 

وی افزود: حدود 180 شعبه روستایی و 95 شعبه شهری درشوراهای حل اختلاف استان قزوین فعالیت دارند که در زمینه ایجاد صلح وسازش در پرونده های ارجاعی تلاش می کنند علاوه بر این از ظرفیت  شعب صلح یاران نیزبه همین منظور استفاده می شود. البته نقش افراد صالح وذی نفوذ جامعه و گروه های مردم نهاد و خیرین هم در زمینه مصا لحه قابل توجه است وبخش بزرگی ازتوفیقاتی که در زمینه صلح وسازش حاصل می شود حاصل تلاش و همت این بزرگواران است که انشاالله خداوند متعال اجرمعنوی شایسته برای آنها در نظر خواهد گرفت. شورای حل اختلاف قزوین در سالهای اخیر جزو استان های برتر کشور بوده است و با تلاش همکارانمان توانستیم میزان مصالحه پرونده ها را تا 54 درصد ارتقاء دهیم .


نظر خود را ثبت کنید

comment