آخرین اخبار:

رویدادی های صبری

افتتاح شعبه تخصصی نظام پزشکی استان کرمانشاه

٠٧ مرداد ١٤٠٢
افتتاح شعبه تخصصی نظام پزشکی استان کرمانشاه

طی مراسمی با حضور فتاحی معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه ، اعضای هیئت مدیره نظام پزشکی و همکاران رشته های مختلف جامعه پزشکی، شعبه حل اختلاف ویژه امور پزشکی،رسما افتتاح و آغاز به کار کرد.

 در این مراسم که با حضورمعاون قضایی رئیس کل دادگستری،مدیران دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی کرمانشاه برگزار گردید؛ رئیس سازمان نظام پزشکی کرمانشاه ضمن اشاره به تکالیف قانونی مندرج در قانون سازمان نظام پزشکی کرمانشاه و آمار و اطلاعات پرونده‌های رسیدگی شده و در حال رسیدگی در حوزه انتظامی نظام پزشکی کرمانشاه، اظهار امیدواری نمود راه‌اندازی این شعبه تخصصی باعث افزایش رضایت مندی همکاران و مردم عزیز گردد.

در ادامه دکترفتاحی معاونت توسعه حل اختلاف استان کرمانشاه اظهارداشت درراستای سندمدل تعالی وایجادشعب تخصصی این مرکزتلاش می نماید از حجم پرونده های ورودی به دادگستری جلوگیری شود و درهمین راستا ضمن رسیدگی تخصصی به پرونده های جاری پزشکان،  موقعیت اجتماعی پزشکان نیز در راه‌اندازی این  شعبه، حفظ میگردد.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه، ضمن تشکر از زحمات و فداکاری های جامعه پزشکی درعرصه های مختلف خدماتی به خصوص در مقابله با کرونا، رمز موفقیت شوراهای حل اختلاف را در صبر و حوصله کافی جهت بررسی پرونده ها و استماع سخنان طرفین و نهایتاً ایجاد صلح و سازش عنوان کردند.

درادامه گروه پزشکی کرمانشاه و برخی دیگر از اعضای این سازمان به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند و مباحثی درخصوص راهکارهای مختلف سازشی درپرونده هارا مطرح نمودند.

در پایان مراسم با قرائت متن حکم اعضای شورای حل اختلاف ، احکام اعضای این شورا تقدیم و دفتر این شورا در محل سازمان افتتاح گردید.


نظر خود را ثبت کنید

comment